Kao posledica gradske-spore vožnje a ne retko i lošeg kvaliteta goriva na našem tržištu dolazi do zapušenja nekih vitalnih delova motora vašeg vozila. Naslage ugljenika(čađi) u motoru imaju veoma loš uticaj na performance, gubitak snage, pregrevanje, radni vek motora, potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova.Takođe mogu biti uzrok velikih kvarova i skupih popravki. Kako bismo odstranili te naslage ugljenika a samim tim rešili navedene probleme koristimo proces koji se naziva DEKARBONIZACIJA MOTORA.
Nova tehnologija čišćenja motora, bez dodavanja hemijskih supstanci, koja ne zagađuje okolinu je DEKARBONIZACIJA MOTORA VODONIKOM. Potpuno je bezbedna a sada dostupna i kod nas.
Tehnologija velikog kapaciteta Vodonika (H) koja se upumpava preko usisne grane dok motor radi na leru, omogućava da se kvalitetno uklone naslage ugljenika (garež) sa ventila, siceva ventila, čela klipa, vrha dizne ili injektora, svećice, itd., kao i velikim delom sa EGR ventila, DPF-a, toplog dela turbine, lambda sondi, katalizatora….
Sam proces dekarbonizacije motora traje 45 minuta. Svi trenutni parametri stanja motora u toku dekarbonizacije se prate najsavremenijim dijagnostičkim uređajima.Nakon dekarbonizacije je potrebno provozati vozilo na otvorenom 20-30 kilometara u većem broju obrtaja kako bi sve naslage ugljenika (čađi) koje su se odvojile dekarbonizacijom sagorele u pepeo i totalno očistiti izduvni sistem motora.